چهره خوب هفته(3)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اینم عکسهای چهره های خوب هفته

 

محمدعلی محمدیان  معلم کلاس دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان برای همدردی با "ماهان رحیمی" دانش ‌آموز سرطانی خود موهایش را تراشید.

 

دانش آموزان مریوانی

همکلاسی های «ماهان» پسر مریوانی مبتلا به سرطان، با الگو گرفتن از معلم شان سرهای خود را تراشیدند تا ماهان احساس تنهایی نکند.

دانش آموزان مریوانی

امروز ماهان کوچولو و معلمش مهمان برنامه ویتامین3بودند و علی ضیا بخاطر لبخند ماهان کوچولو موهای سرشو در برنامه زنده تلویزیونی زد

فقط میتونم بگم دم همتون گرممممممممممم افرین

و با ارزوی سلامتی برای ماهان کوچولو دوست داشتنی

-------------------------------

خبر خوب مهمممممممم(باتشکر از گلسا جونم)

نتایج آزمایشات گرفته شده از ماهان رحیمی دانش آموز بیمار مریوانی که برای تشخیص قطعی به کشور آلمان ارسال شده بود روز چهارشنبه اعلام شد و براساس این نتایج ماهان سرطان ندارد و تنها به

ˈآلوپسی آره آتا ˈ مبتلا است.



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت16:08---3 اسفند 1392
دمت گرم اقا ضیا عزیزمی

پانته آ
ساعت13:46---18 بهمن 1392
صبح 5 شنبه:

من خواب بودم،که ناگهان مامانم منو صدا زد،پانته آ پانته آ پاشو پاشو...

من به چه شدتی از خواب برخاستم،میگم مامان چی شده؟میگه ویتامین سه رو ببین، بنده هم عینکی تشریف دارم، زور زدم تا ببینم!!! بهله آقای ضیا داشت مو هاشو میزد... خلاصه من مگه من خوابم میبرد؟؟؟

این بود خاطره صبح پنج شنبه ی من!!!
پاسخ: چه خاطره باحالی!!!!!!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت23:10---17 بهمن 1392
مرسی رها...الهی که ماهان هامون خوب شن....آمین..

.

.

.

.

رها واسه من تو اینست که میزنم روو عکس بزرگ میشه ویو بگ گراند ایمیج نداره...
پاسخ: خوب من که عکسو بدون ارم میزارم وبم از همینجا بردار گلممممممممممممم


رزا وطن پور
ساعت20:00---17 بهمن 1392
بهترین انتخاب رو کردی رهایی. امیدوارم ماهان جون و همه ی ماهان هایی که به قول علی آقا در جای جای این سرزمین هستن و دیده نمیشن خوب بشن. هرچه زودتر...


گل برای ماهان


گل برای علی آقا


گل برای رهایی
پاسخ:
ایشالااااااااااااااااا

پاسخ: ممنونمممممممممممم


فاطمه جون
ساعت19:52---17 بهمن 1392
دمتون گرم فرشته های اسمونی

به شمامیگن مردددددد

واقعا کارتون تحسین برانگیزه

دوستون دارم

اقای ضیا شماهم ایولا
پاسخ: واقعاااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها